fbpx

pmp 1300x300

asacons montatorprefabricate

Scrie un comentariu

cl MV feb

În conformitate cu prevederile art. 139, Ordonanța de Urgență 57/2019 ,privind Codul Administrativ și a Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al comunei Mihai Viteazu, jud. Cluj, va invitam la lucrările ședinței ordinare  a Consiliului local al comunei Mihai Viteazu, ce vor avea loc în data de marti  24.09.2019, orele 16 în sala de ședințe a Consiliului local Mihai Viteazu, str. Principala nr. 1014, tel./fax nr. 329101,329100 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu următoarea ordine de zi:

 

1. Proiect de hotărâre  privind  rectificarea bugetului local pe anul 2019  cu suma de 24 200 lei.

            inițiator -Zeng Ioan -primar

 2. Proiect de hotărâre  privind  „Achiziționarea  de echipamente IT necesare alfabetizării digitale in scopul îmbunătățirii calității vieții locuitorilor din Comuna Mihai Viteazu”, conform  PNDR 2014-2020, apel de selecție deschis de GAL-lu Poarta Apusenilor, Măsura M2/6C -,,Dezvoltarea infrastructurii de banda larga,, 

            inițiator -Zeng Ioan -primar

3.  Proiect de hotărâre privind APROBAREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICE PENTRU APARTAMENTAREA IMOBILULUI ÎNSCRIS ÎN C.F. NR. 56819 MIHAI VITEAZU, NR. CAD. 56819 ÎN 8 APARTAMENTE”, având ca beneficiari pe: BERTA VALERIA, FULOP ZORITA, ILEA STEFAN, ADAM ILDIKO, BACSO ARPAD, SIOVREA SORIN, NAGY ETELKA,  

            inițiator -Zeng Ioan -primar

4. Proiect de hotărâre   privind acordarea unor premii elevilor olimpici si a profesorilor îndrumători de la Școala Gimnazială “Mihai Vodă”. Comuna Mihai Viteazu, jud.Cluj

            inițiator -Zeng Ioan -primar

5. Proiect de privind aprobarea  desemnării a doi consilieri locali care în anul școlar 2019 – 2020 să reprezinte consiliul local al comunei Mihai Viteazu în consiliul de administrație al Școlii Gimnaziale Mihai Vodă și un consilier local care sa facă parte din Comisia de Evaluare și Asigurare al Calității din cadrul Școlii 

            inițiator -Zeng Ioan -primar

6. Diverse întrebari,interpelari propuneri ale consilierilor, cereri, sesizări, reclamații provenite de la persoane fizice sau juridice din comuna, de competenta Consiliului local

Art. 2 – Viceprimarul, secretarul  se vor îngriji de pregătirea în bune condiții a desfășurării acestei ședințe ordinare.                                                     

Materiale acestei ședințe pot fi consultate începând cu data de 20.09.2019 orele 10,00 , 

Președinții de comisii își vor convoca membrii, pentru discutarea punctelor de pe ordinea de zi, întocmind proces verbal de comisie iar în data de vineri 24 septembrie  2019 orele 15,00 vor fi prezenți toți consilierii pentru consultarea și aprobarea Procesului verbal al ședinței anterioare

Secretar  general U.A.T.

Stăvariu Tudor Călin

viamso feb2019

banner caribic 012019

Se încarcă comentariul... Comentariul va fi reîmprospătat ulterior 00:00.

Fii primul care comentează.

Spune ceva aici...
Renunță
Log in with ( Te înregistrezi pe site? )
sau postează ca vizitator