ASA Cons România, parte a Grupului CONSOLIS, specializată în producţia elementelor din beton armat si precomprimat, caută Manager Sănătate, Siguranță și Mediu.
Detalii job:
Departament: Sănătate, Securitate, Mediu, în subordinea directorului general
Sediul companiei: Turda, STR. 22 Decembrie 1989, nr. 27
Tipul ofertei: Full time, contract pentru durată nedeterminată ; perioada de probă de 120 zile calendaristice;
Responsabilitati cheie:
Se îngrijeste de sănătatea si siguranța angajaților și ia măsuri pentru asigurarea unui mediu de muncă sigur pentru toți angajații organizației;
Pune în aplicare politici, rezolvă probleme și lucrează constant pentru a reduce la minimum riscul de accidente care pot apărea în toate procesele de muncă. Examinează si revizuiește permanent politicile HSE pentru a se asigura că sunt actualizate și corespund tendințelor actuale;
Proiectează programe de instruire în domeniul securității în conformitate cu reglementările cerute, redactează toate materialele pentru programele de instruire și se asigură că toți angajații primesc instruire adecvată; Comunică si lucrează îndeaproape cu toți lucrătorii pentru a-i ajuta să conștientizeze obligațiile de securitate în muncă;
Monitorizează toate procedurile HSE și recomandă strategii pentru a evita accidentele și pericolele pentru sănătate și siguranță în toate locurile de muncă, inclusiv șantierele societății;
Este responsabil pentru proiectarea și desfășurarea diverselor programe de formare, programarea ședințelor și cunoașterea respectării politicilor și procedurilor de HSE de catre toti lucrătorii;
Este responsabil pentru efectuarea auditurilor de siguranță pentru toate activitatile, de intocmirea evaluarilor de risc pentru fiecare loc de muncă;
Supraveghează gestionarea tuturor deșeurilor periculoase și păstrează înregistrări ale acestora;
Dezvolta și recomanda îmbunătățiri la toate sistemele de management al calității și dezvolta și implementeaza planuri eficiente de intervenție la situații de urgență;
Trebuie să aibă viziune pentru a face noi schimbări care vor afecta organizația într-un mod pozitiv. Trebui să aibă abilități excelente de comunicare; Abilități excelente de gestionare și organizare a timpului; Abilități de scriere deoarece trebuie să creeze rapoarte conexe;
Candidatul ideal
Diplomă de licență în Inginerie, Experiență de min 5 ani in unități de producție industrială;
Are cunoștințe foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint);
Cunoaște limba engleza la nivel mediu ; Permis de conducere, categoria B;
Alte info:
Se pot solicita călătorii ocazionale interne ( în șantierele societății) si/sau internationale.
Orar de lucru : luni – joi : 08:00 – 17:00, Vineri : 08:00 – 15:00
În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat de această pozitie, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. până la data de 15.09.2020 la una din adresele:
sau, puteti sa-l depuneți personal la sediul societății noastre, în Turda, str. 22 Decembrie 1989 nr.27.
Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.