marian morar
m install
nello construct

Interviuri de angajare prin CCOFM Turda! Vezi posturile disponibile!

zamblau eugen

Pro iDeal Jobs organizează interviu vineri 29.03.2019 între orele 09.00-13.00 la sediul Centrului de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă

 

Pro iDeal Jobs este o agenţie specializată în leasing şi administrare de personal din Cluj Napoca.

Posturi vacante pentru Cluj-Napoca şi Jucu:

1. LĂCĂTUŞ CONFECŢII METALICE – 3 POSTURI
Cerinţe :
– Experienţă în domeniul confecţiilor metalice
– Competenţă în domeniu
– Montaj structuri metalice
– Experienţă şi cunoştinţe de lăcătuşerie
– Experienţă în folosirea şi utilizarea maşinilor specifice
Beneficii:
– salariu peste medie
– tichete de masă
– decont transport
– alte bonusuri

2. RECTIFICATOR PLAN/ROTUND – 2 POSTURI
Cerinţe:
– Experienţă în prelucrări mecanice prin aşchiere
– Experienţă în domeniul specific
– Competenţă în domeniul specific
Beneficii:
– Salariu peste medie
– Tichete de masa
– Decont transport
– Alte bonusuri

3. ŞEF SECŢIE VOPSITORIE ÎN JUCU, JUD. CLUJ
Cerinţe:
– Atestat profesional în domeniul vopsitoriei sau experienţă anterioară în vopsire şi în domeniul sablării
– Experienţă în management
– Cunoaşterea tehnicilor de productivitate actuale
– Experienţă sau certificarea anterioară în folosirea stivuitorului
– Experienţă sau certificarea anterioară în folosirea macaralei
– Cunoştinte de limba engleză avansat
Responsabilităţi şi sarcini:
– Folosirea dispozitivelor de măsurare generale şi a uneltelor de fabricare a pieselor spiralate pentru nisip şi vopsire a componentelor ataşate
– Sablarea şi vopsirea prin pulverizare a cadrelor spiralate şi ataşamentelor
– Asigurarea că maşinile sunt manipulate la un nivel eficient
– Competenţa în procesul de inspecţie
– Participă la instruirea şi îndrumarea noilor angajaţi
– Participă activ la îmbunătăţirea continuă a produselor şi proceselor
– Supervizează membrii echipei de vopsire
– Se asigură că toate materialele necesare pentru realizarea activităţilor de vopsire sunt în stoc
– Respectarea standardelor de calitate stabilite de organizaţie
– Mentinerea zonei de lucru curată şi întreţine echipamentul

Beneficii:
– Salariu peste medie, negociabil în funcţie de experienţă
– Tichete de masă de 15 lei
– Bonusuri de Crăciun şi Paşte
– Transport asigurat sau decont transport
– Posibilitatea de a efectua ore suplimentare plătite dublu
– Programul de lucru: Luni-Vineri de la 07:00 – 16:00

4. MAISTRU LĂCĂTUŞ, ÎN JUCU, JUD. CLUJ.
Cerinţe:
– Experienţă – minim 5 ani
– Experienţă în supervizarea şi administrarea unei/unor echipe
– Engleză (nivel mediu)

Avantaj:
– Experienţă în inventarierea utilajelor şi a consumabilelor
– Experienţă în planificarea activităţii
– Domiciliu în jud. Cluj, în limitele Câmpia Turzii, Turda, Cluj, Gherla, Dej
Se oferă:
– Salariu negociabil în funcţie de experienţă
– Transport asigurat la şi de la locul de muncă
– Tichete de masă
– Prime şi bonusuri ocazionale

5. SPECIALIST ACHIZIŢII
Cerinţe:
– Capacitate de comunicare interactivă deosebită
– Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.)
– Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate
– Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
– Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă.
– Asumarea responsabilităţilor
– Capacitatea de a rezolva problemele
– Capacitatea de implementare
– Capacitatea de autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite
– Capacitatea de analiză şi sinteză
– Creativitate şi spirit de iniţiativă
– Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
– Capacitatea de a comunica
– Capacitatea de a lucra în echipă
– Respectul faţă de lege şi loialitate faţă de interesele firmei
– Cunoştinte de limba engleză avansat!

Descrierea jobului
– Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale
– Prospectarea pieţei de profil şi a condiţiilor de achiziţii/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obţinerea unei rotaţii bune a acestora
– Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiţionale cu furnizorii
– Răspunde pentru calitatea şi cantitatea produselor achiziţionate
– Identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori
– Negocierea contractelor de furnizare
– Gestionarea eficienţa a stocurilor
– Expedierea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepţia finală

6. SUDORI -5 POSTURI
Cerinţe:
– Certificat de calificare /fără certificate de calificare
– Experienţă în domeniul specific
– Competenţă în domeniul specific
– Cunoştinţe de desen tehnic/fără desen tehnic
Beneficii: – Salariu peste medie – Tichete de masă 15 lei – Transport asigurat – Bonus de Paşti şi de Crăciun – Alte bonusuri

Contact:
Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimentare de la:

Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă CP 401131, Turda, jud. Cluj, str. Libertăţii nr. 2-4
Tel/fax: 0264-317164
Mobil: 0749-242012
E-mail: ccofm@primariaturda.ro

Program cu publicul:
Luni – Joi: 9.00-15.00 Vineri : 9.00-12.00

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj pe Whatsapp 0744694876
awe infra
ubitech
viamso
Abonează-te
Anunță-mă de
guest

0 Comentarii
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Abonează-te la site-ul de știri prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest site de știri și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.
Astfel, alegi ce să citești, când să citești și nu ratezi nimic care ar putea fi important pentru tine!

Alătură-te celorlalți 74 de abonați.

transilvania impact

restaurant potaissa

ca aries turda

Aeroportul Cluj

Ultimele articole:

AdSense grafic right 2