Pro iDeal Jobs organizează interviu vineri 29.03.2019 între orele 09.00-13.00 la sediul Centrului de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă
Pro iDeal Jobs este o agenţie specializată în leasing şi administrare de personal din Cluj Napoca.
Posturi vacante pentru Cluj-Napoca şi Jucu:
1. LĂCĂTUŞ CONFECŢII METALICE – 3 POSTURI
Cerinţe :
– Experienţă în domeniul confecţiilor metalice
– Competenţă în domeniu
– Montaj structuri metalice
– Experienţă şi cunoştinţe de lăcătuşerie
– Experienţă în folosirea şi utilizarea maşinilor specifice
Beneficii:
– salariu peste medie
– tichete de masă
– decont transport
– alte bonusuri
2. RECTIFICATOR PLAN/ROTUND – 2 POSTURI
Cerinţe:
– Experienţă în prelucrări mecanice prin aşchiere
– Experienţă în domeniul specific
– Competenţă în domeniul specific
Beneficii:
– Salariu peste medie
– Tichete de masa
– Decont transport
– Alte bonusuri
3. ŞEF SECŢIE VOPSITORIE ÎN JUCU, JUD. CLUJ
Cerinţe:
– Atestat profesional în domeniul vopsitoriei sau experienţă anterioară în vopsire şi în domeniul sablării
– Experienţă în management
– Cunoaşterea tehnicilor de productivitate actuale
– Experienţă sau certificarea anterioară în folosirea stivuitorului
– Experienţă sau certificarea anterioară în folosirea macaralei
– Cunoştinte de limba engleză avansat
Responsabilităţi şi sarcini:
– Folosirea dispozitivelor de măsurare generale şi a uneltelor de fabricare a pieselor spiralate pentru nisip şi vopsire a componentelor ataşate
– Sablarea şi vopsirea prin pulverizare a cadrelor spiralate şi ataşamentelor
– Asigurarea că maşinile sunt manipulate la un nivel eficient
– Competenţa în procesul de inspecţie
– Participă la instruirea şi îndrumarea noilor angajaţi
– Participă activ la îmbunătăţirea continuă a produselor şi proceselor
– Supervizează membrii echipei de vopsire
– Se asigură că toate materialele necesare pentru realizarea activităţilor de vopsire sunt în stoc
– Respectarea standardelor de calitate stabilite de organizaţie
– Mentinerea zonei de lucru curată şi întreţine echipamentul
Beneficii:
– Salariu peste medie, negociabil în funcţie de experienţă
– Tichete de masă de 15 lei
– Bonusuri de Crăciun şi Paşte
– Transport asigurat sau decont transport
– Posibilitatea de a efectua ore suplimentare plătite dublu
– Programul de lucru: Luni-Vineri de la 07:00 – 16:00
4. MAISTRU LĂCĂTUŞ, ÎN JUCU, JUD. CLUJ.
Cerinţe:
– Experienţă – minim 5 ani
– Experienţă în supervizarea şi administrarea unei/unor echipe
– Engleză (nivel mediu)
Avantaj:
– Experienţă în inventarierea utilajelor şi a consumabilelor
– Experienţă în planificarea activităţii
– Domiciliu în jud. Cluj, în limitele Câmpia Turzii, Turda, Cluj, Gherla, Dej
Se oferă:
– Salariu negociabil în funcţie de experienţă
– Transport asigurat la şi de la locul de muncă
– Tichete de masă
– Prime şi bonusuri ocazionale
5. SPECIALIST ACHIZIŢII
Cerinţe:
– Capacitate de comunicare interactivă deosebită
– Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.)
– Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate
– Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
– Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă.
– Asumarea responsabilităţilor
– Capacitatea de a rezolva problemele
– Capacitatea de implementare
– Capacitatea de autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite
– Capacitatea de analiză şi sinteză
– Creativitate şi spirit de iniţiativă
– Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
– Capacitatea de a comunica
– Capacitatea de a lucra în echipă
– Respectul faţă de lege şi loialitate faţă de interesele firmei
– Cunoştinte de limba engleză avansat!
Descrierea jobului
– Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale
– Prospectarea pieţei de profil şi a condiţiilor de achiziţii/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obţinerea unei rotaţii bune a acestora
– Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiţionale cu furnizorii
– Răspunde pentru calitatea şi cantitatea produselor achiziţionate
– Identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori
– Negocierea contractelor de furnizare
– Gestionarea eficienţa a stocurilor
– Expedierea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepţia finală
6. SUDORI -5 POSTURI
Cerinţe:
– Certificat de calificare /fără certificate de calificare
– Experienţă în domeniul specific
– Competenţă în domeniul specific
– Cunoştinţe de desen tehnic/fără desen tehnic
Beneficii: – Salariu peste medie – Tichete de masă 15 lei – Transport asigurat – Bonus de Paşti şi de Crăciun – Alte bonusuri
Contact:
Persoanele interesate pot solicita informaţii suplimentare de la:
Centrul de Consiliere pentru Ocuparea Forţei de Muncă CP 401131, Turda, jud. Cluj, str. Libertăţii nr. 2-4
Tel/fax: 0264-317164
Mobil: 0749-242012
E-mail: ccofm@primariaturda.ro
Program cu publicul:
Luni – Joi: 9.00-15.00 Vineri : 9.00-12.00