Nereguli grave au fost sesizate în cursul lunii decembrie, lună în care de regulă vânzările sunt mai mari, la un important supermarket din Turda! Este vorba de Billa, situat în centrul Turzii!
Un client al acestui magazin a avut uimirea să descopere a întreagă serie de nereguli care, puse cap la cap, ar putea constitui mecanismul unui adevărat complot la buzunarul clienților!
Concret, cumpărătorul a descoperit că pe bonul primit nu erau menționate 2 produse pe care le-a cumpărat, iar casiera le-a scanat. Însă, dacă v-ați fi așteptat ca Billa să fie pe ”pierdere”, vă înșelați! Asta pentru că alte produse au apărut înscrise de două ori (duplicat), deși au fost scanate o singură dată. Ei bine, la final, după ce omul a făcut un calcul sumar al produselor cumpărate, comparativ cu suma pe care a lăsat-o la casă, conform bonului, a descoperit următoarele: la o cumpărătură de aproape 80 de lei, a plătit în plus circa 12 lei!
Omul a sesizat aceste probleme în ziua următoare, însă nu a primit niște răspunsuri concludente privind modalitatea în care aceste nereguli se pot produce. Șefa de sector, prezentă în acel moment la magazin, i-a returnat banii încasați suplimentar. Însă, întrebarea e foarte simplă: câți alți clienți au pățit-o, plătind mai mult decât au cumpărat, fiind neatenți?! Ar putea cineva să dea un răspuns?! Și, mai ales: cum e posibil să se producă astfel de erori, cum ar fi apariția unor produse de două ori pe bon, taxe ecologice (aplicate numai la Billa), rotunjirea prețurilor în sus (în favoarea Billa), eliberarea unor bonuri la legume/fructe care conțin două coduri scanabile (diferite, ca valoare!) etc? Evident, cu consecința încasării unor sume mai mari de la clienți, decât cele reale?!
Interesant este și faptul că produsele care nu au apărut pe bon, deși au fost scanate, proveneau din zona legume/fructe, unde în fiecare lună angajaților li se reproșa faptul că existau ”minusuri” de zeci de kilograme, la mai multe produse! Există cineva care a ”gândit” un mecanism ingenios, electronic, care stă în spaele acestor ”erori”?! Deocamdată, întrebarea este fără răspuns…
TurdaNews deține înregistrarea audio dintre clientul care a sesizat neregulile și șefa de sector, care admite că nu prea este în regulă ce s-a întâmplat, dar nici nu știe să explice cum a fost posibil așa ceva. Ascultă incredibilul dialog și spune-ți părerea:
Citește și: Ştirea Cititorului: Promoţie la Billa, de tot râsul!