API Turda SRL anunță că până la 31.01.2021 se pot reînoi contractele pentru locurile de parcare de reședință. Plata și întocmirea contractului se face la sediul societății API TURDA SRL de pe strada Axente Sever nr. 27.
Program: Luni-Marți 07.30-15.00, Miercuri 07.30-18.00, Joi 07.30-15.00, Vineri 07.30-12.30.
Trebuie să aveți la dvs următoarele documente în original + copie:
Persoane fizice:
- carte de identitate/buletinul abonatului cu domiciliul stabil sau reședința în apropierea parcajului
- certificat înmatriculare autoturism proprietate, cu inspecția tehnică periodică în valabilitate
- dacă este cazul, adeverință din partea persoanei juridice că utilizatorul folosește autoturismul în interes personal și poate fi parcat la domiciliu
Persoane juridice:
- cerificat înregistrare sau certificat constatator al abonatului din care să rezulte că are sediul social sau punctul de lucru în apropierea parcajului
- certificat înmatriculare autoturism în proprietate, cu inspecția tehnică periodică în valabilitate
Tariful pentru persoane fizice este de 125 lei/an pentru parcările asfaltate și 80 lei/an pentru parcările pietruite în intervalul mai sus menționat (16.11.2020-31.01.2021). tariful pentru persoane juridice este de 600 lei/an. În caz contrar, după data de 31.01.2021 locurile de parcare vor fi redistribuite la tariful de 15 lei/lună (parcare asfaltată), respectiv 10 lei/lună (parcare pietruită) – pentru persoane fizice, iar pentru persoane juridice 60 lei/lună.